Loading...
ASIAKKUUS 2018-09-25T14:29:41+00:00

TEIMME ALOITTAMISEN HELPOKSI:

1. Liity verkossa

Valitse sali, josta aiot noutaa korttisi. Saat sähköpostiisi ohjeet kortin noutamiseksi.

2. Nouda korttisi

Training Centeriltä ja Skinnarilasta noudat korttisi PIN-koodilla korttiautomaatista 24h. Korttisi on heti voimassa! Satamasta kortit noudetaan asiakaspalvelun aukioloaikoina.

3. Tilaa e-lasku

Kuntoilumaksusi hoituvat kuukausittain e-laskulla, joten tilaa e-lasku heti liittymisen jälkeen. Tilausohjeistuksen löydät saamastasi sähköpostista.

4. Valmis!

Toden totta, tässä se oli! Nyt voit treenata mielin määrin. 🙂 Jos sinulla kuitenkin on kysyttävää, lue lisää tältä sivulta löytyvästä FAQ-osiosta, piipahda asiakaspalvelussamme tai ilahduta meitä spostilla asiakaspalvelu@syketc.fi

MONTA SYYTÄ TREENATA HYVÄLLÄ SYKKEELLÄ!

3 salia samalla asiakkuudella

Valitse 24h asiakkuus ja treenaat Training Centerillä, Skinnarilassa ja Satamassa.

Treeniä 24h, 365 päivää vuodessa

Sano ”ei” tekosyille: Olemme avoinna 24h vuoden jokaisena päivänä.

Asiakkuudet alkaen 29,90€/kk

Meillä treenaat hyvällä hinta-laatusuhteella!

Uudet laitteet

Laittemme ovat uusia, nykyaikaisia ja huollettuja!

Ryhmäliikuntaa ja virtuaalitunteja

Training Centeriltä löydät hulppeat ryhmäliikuntatilat. Skinnarilassa ja Satamassa treenaat virtuaalitunneilla!

Tyytyväiset asiakkaat

Suurin osa asiakkaistamme tulee kaverin suosituksen perusteella! Lisäksi kaikilla saleillamme on Suomen yritysvalioiden "Todistetusti tyytyväisimmät asiakkaat"-sertifikaatit.

ASIAKKUUKSISTAMME ”USEIN KYSYTTYÄ”

Salille tulo vähän kammottaa, mutta treenaamaan pitäisi ryhtyä. Onko minun pakko puhua kenellekään, jos haluan treenata teillä? 2018-09-19T15:41:38+00:00

Pakko ei ole puhua kenellekään! 🙂 Tiedämme, että joskus kuntosalille tulemisessa voi olla aikamoinen kynnys. Siksi voitkin katsoa saleistamme kuvia näiltä sivuilta ja tehdä liittymisen verkkokaupan kautta. Training Centeriltä ja Skinnarilasta voit noutaa korttisi korttiautomaatista 24h. E-laskun tilaat itse ja kuntoilumaksut alkavat ilmestyä verkkopankkiisi. Jos haluat välttää kontaktit myös salilla, laita treenatessasi napit korville tai suosi hiljaisia aikoja (aikaiset aamut, yö-treenit). Muille kävijöille voit vaikka nyökätä ja asiakaspalvelumme kanssa asiointi sujuu sähköpostitse asiakaspalvelu@syketc.fi.

Jos taas etsit salia, jossa ei painot kolise, niin rauhallinen SYKE Satama saattaa olla Sinun paikkasi.

Lopuksi haluaisimme muistuttaa, että jokainen on ollut aloittelija joskus. Veikkaamme myös, että kun kotiudut meille, alkaa vielä juttukin luistaa! Rohkeasti mukaan vaan, ihan tavallisia me kaikki ollaan.

Miten käytän virtuaalitunteja? 2018-08-09T14:36:04+00:00

Virtuaalitunneille ei ole paikkavarausta, tunnit ovat aina käytettävissä, kun ne ovat vapaana. Tunteja ei myöskään ole aikataulutettu, vaan käyttäjät voivat itse käynnistää niitä virtuaalitilan luota löytyvältä kosketusnäytöltä.

Näytöltä voit valita tunteja eri kategorioista (lihaskunto, kehonhuolto jne.). Klikkaa kiinnostavan tunnin kuvaa ja näytöllä alkaa pyöriä maistiaisvideo tunnista. Näytöltä näet myös, mitä välineitä tarvitset tunnille mukaan. Välineet löydät virtuaalitilasta. Painamalla starttia, tunti käynnistyy screenille.

Tunnin lopuksi sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin palauttaa käyttämäsi välineet paikoilleen.

Miksi valitsisin Skinnarilan? 2018-08-09T14:35:56+00:00

Skinnarilan sali palvelee Skinnarilan ja Sammonlahden naapurustoa. Sali on kooltaan 400m2 ja sijaitsee IVH Kampuksella, aivan yliopiston ja AMK kupeessa. Sali on erittäin hyvin varusteltu kokoonsa nähden. Kaikki laitteet ovat uusia, käsipainoja riittää 60 kg asti, lattiat on kumitetut, ilmatilaa on hyvin ja salilla on käytettävissä virtuaalitunnit. Olemme avoinna 24h vuoden jokaisena päivänä. Skinnarila on oiva valinta opiskelijalle, IVH Kampuksella työskenteleville tai naapurustossa asuville, jotka eivät halua lähteä treenien perässä kaupungin keskustaan asti.

Miksi valitsisin Sataman? 2018-08-09T14:35:50+00:00

SYKE Satama sijaitsee nimensä mukaisesti Lappeenrannan Satamassa. Sataman isot ikkunat ovat suoraan sataman lahdelle, joten SYKE Satamassa on oikeasti mahdollisuus treenata Lappeenrannan kauneimmissa maisemissa. Sataman sali on viihtyisä, valoisa ja helposti lähestyttävä. Olemme halunneet säilyttää Sataman ns. matalan kynnyksen salina, jonne aloittelijankin on helppo tulla. Laitteet on helposti halutunotettavissa, mutta Satamasta löytyy myös jonkin verran vapaita painoja edistyneemmille harjoittelijoille. Kuntosalin lisäksi Satamassa voi liikkua virtuaalitunneilla.

Miten kuntoilut maksetaan? 2018-08-09T13:58:05+00:00

Kanta-asiakkuudet maksetaan kuukausittain e-laskulla omassa verkkopankissa. E-laskun hyväksyntä kannattaa asettaa automaattiseksi, jotta et joudu erikseen joka kuukausi hyväksymään laskua. Vaihtoehtoisesti käytössäsi voi olla suoramaksu. Suoramaksun sinulle voi aktivoida oma pankkikonttorisi.

Miten tilaan e-laskun? 2018-08-09T13:59:55+00:00

Kirjaudu verkkopankkiisi ja siirry uuden e-laskun tilaukseen. Valitse laskuttajaksi Syke Palvelut Oy. Käytä tunnisteena asiakasnumeroasi. Asiakasnumerosi löytyy asiakassopimuksestasi tai syksystä 2018 alkaen verkkokaupasta liittymisvahvistuksena tulleesta sähköpostista. Jos olet saanut meiltä paperilaskun, löydät asiakasnumerosi myös siitä. Jos et muista asiakasnumeroasi, ota yhteyttä laskutus@sykegym.fi.

Vaihdan pankkia, miten voin tilata uuden e-laskun? 2018-08-09T14:00:57+00:00

Irtisano Syke Palveluiden e-lasku vanhasta pankistasi. Odota vuorokausi ja tilaa uusi e-lasku uudesta pankistasi. Valitse laskuttajaksi Syke Palvelut Oy ja käytä asiakasnumeroasi laskun tunnisteena. Suosittelemme valitsemaan laskulle automaattisen hyväksynnän, jotta et joudu joka kuukausi hyväksymään laskua erikseen. Mikäli olet unohtanut asiakasnumerosi, ole yhteydessä: laskutus@sykegym.fi

Minulle pitäisi tulla e-lasku, miksi sain paperilaskun? 2018-08-09T14:01:53+00:00

Paperilaskun voit saada, jos et ole tilannut e-laskua ajoissa tai jos olet täyttänyt meillä valtakirjan e-laskutuksen aktivoimiseksi, mutta pankki ei ole ehtinyt käsitellä valtakirjaa. Myös maksumuistutukset lähtevät paperisina, jos olet unohtanut hyväksyä verkkopankissa e-laskusi.

Mitkä liikuntasetelit Sykkeellä käyvät ja miten voin käyttää niitä, kun asiakkuus toimii e-laskulla? 2018-08-09T14:02:46+00:00

Kaikki liikuntasetelit ja sähköisen maksamisen tavat käyvät Sykkeellä. Kun tuot liikuntasetelisi ennen kuun 20.päivää, ne ehtivät vaikuttamaan seuraavan kuun veloitukseen. ”Oma SYKE”-sivullasi voit maksaa Smartum Saldolla.

Tarvitsen valmennusta, mistä löydän lisätietoa ja keneen otan yhteyttä? 2018-08-09T14:04:05+00:00

Valmentajamme ja valmennuspakettien esittelyt löydät http://www.syketc.fi/valmennus/. Voit ottaa yhteyttä suoraan toivomaasi valmentajaan tai vaihtoehtoisesti voit pyytää asiakaspalvelustamme, että valmentajamme ottavat yhteyttä sinuun.

En ole ikinä käynyt salilla, enkä tiedä edes miten päin mennä laitteisiin. Miten pääsisin alkuun? 2018-08-09T14:05:22+00:00

Suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme tai suoraan valmentajiin http://www.syketc.fi/valmennus/. Voit lähteä liikkeelle pidempiaikaisen valmennuksen turvin tai sopimalla muutamasta yhteisestä valmennuskerrasta, jossa sinulle tehdään saliohjelma, mahdollisesti alkukartoitus ja tutustutaan kuntosaliin. Monesti aloittelijalle olisi paikallaan käydä saliohjelma yhdessä valmentajan kanssa läpi pariinkin kertaan, sillä kun liikkeet ovat uusia, suoritustekniikat unohtuvat alussa helposti.  Tarjoamme myös edullista 50€ starttiohjausta. Starttiohjaus on 60 min tapaaminen, jossa käydään aloittelijalle sopiva saliohjelma kerran läpi. Starttiohjelma soveltuu perusterveelle ihmiselle, eikä se huomioi esim. terveysrajoitteita. Se on kuitenkin hyvä keino lähteä ohjatusti kokeilemaan saliharjoittelua ja saada esimakua valmentajan kanssa harjoittelusta.

Haluaisin tutustua ennen asiakkuuden ottamista. Miten se onnistuu? 2018-08-09T14:07:06+00:00

Voit tutustua kuntosaleihimme aina asiakaspalvelun aukioloaikoina. Tutustumiskäynti on 9,90€ ja jos päätät liittyä kanta-asiakkaaksemme 2 viikon sisällä tutustumisesta, hyvitämme tutustumisen sinulle kuittia vastaan aloituksen yhteydessä tai tulevista veloituksista, kun toimitat kuitin asiakaspalveluumme. Tutustumiskäynnille ota mukaan sisäliikuntavarusteet, lukko kaappiin ja suihkukamppeet. Toimipisteidemme asiakaspalvelun aukioloajat löydät kunkin salin nettisivuilta.

Haluaisin tuoda kaverini tutustumaan! 2018-08-09T14:08:02+00:00

Hienoa! 🙂 Kaverisi voi tulla tutustumiskäynnille, kun meillä on asiakaspalvelu avoinna. Tutustumiskäynti maksaa 9,90€ ja hyvitämme sen takaisin, jos kaveri aloittaa 2 viikon sisällä tutustumisesta kanta-asiakkaanamme.

Voinko hyllyttää asiakkuuteni? 2018-08-09T15:11:52+00:00

Asiakkuuden hyllyttäminen on aina poikkeus. Asiakkuuden voi kuitenkin hyllyttää esim. armeijan, sairaslomien tai toisella paikkakunnalla työskentelyn vuoksi. Hyllytyksen syystä tulee esittää todistus. Käsittelymaksu on 20 €.

Miten irtisanon asiakkuuteni? 2018-08-09T15:12:11+00:00

Asiakkuus tulee irtisanoa kirjallisesti. Voit tehdä irtisanomisen joko täyttämällä lomakkeen asiakaspalvelussamme tai laittamalla meille sähköpostia asiakaspalvelu@syketc.fi. Muistathan, että toistaiseksi voimassa olevassa asiakkuudessa irtisanomisaika on 1 kuukausi, joka lasketaan sen kuun viimeisestä päivästä, jolloin teet irtisanomisen. Esim. jos irtisanot asiakkuutesi toukokuun aikana, se päättyy kesäkuun loppuun. Mikäli olet valinnut sopimuksen 12 kuukauden määräajalla, voit irtisanoa sopimuksesi määräajan päätyttyä.

Asiakkuuteni on jo päättynyt, mutta sain silti laskun? 2018-08-09T14:15:40+00:00

Käytimme aikaisemmin ”jälkikäteistä laskutusta” ja osalla ennen vuotta 2018 aloittaneista asiakkaistamme on edelleen jälkikäteinen laskutus. Tämä tarkoittaa, että esimerkiksi huhtikuun kuntoilut maksetaan vasta toukokuun alussa, toukokuun kuntoilut kesäkuun alussa jne. Mikäli olet irtisanonut asiakkuutesi ja saanut kuntoiluoikeutesi päättymisen jälkeen vielä yhden laskun, kyseessä on todennäköisimmin jälkikäteinen laskutus. Halutessasi voit tarkistaa asian: laskutus@sykegym.fi On toki myös mahdollista, että asiakkuutesi aikana olet unohtanut hyväksyä jonkun e-laskuistasi ja saat siitä sen vuoksi muistutuksen vielä asiakkuutesi päättymisen jälkeen.

Voinko ottaa suoraan yhteyttä laskutukseenne? 2018-08-09T14:16:15+00:00

Voit. Laita meille sähköpostilla kysymyksesi (ja mahdolliset liitteet, esim. kuitti maksustasi) laskutus@sykegym.fi

Mistä tiedän, että Sykkeellä harjoittelu on turvallista? 2018-08-09T14:17:28+00:00

Laitteemme huolletaan säännöllisesti. Lisäksi edellytämme, että kaikilla asiakkaillamme on käytössä henkilökohtainen kulkukortti, jolla kulkeminen tapahtuu. Tiedämme siis keitä meillä on paikalla ja valvomme tilojamme kameravalvonnalla. Asiakaspalvelumme on aina vain puhelinsoiton päässä, mikäli haluat ilmoittaa meille vaaratilanteesta tai epäilyttävästä toiminnasta. Päivystysnumeromme on 044 544 2929. Hätätilanteessa tulee aina ensin ottaa yhteyttä yleiseen hätänumeroon 112.

Olen kadottanut salikorttini, miten toimin? 2018-08-09T14:18:08+00:00

Ilmoita asiasta mahdollisimman pian asiakaspalveluumme niin suljemme kadonneen korttisi eikä kukaan muu pääse käyttämään sitä. Asiakaspalvelustamme voit ostaa uuden kortin. Korttimaksu on 10 €.

Mitä pitää ottaa mukaan, kun tulen treenaamaan? 2018-08-09T14:19:50+00:00

Sisäliikuntaan sopivat vaatteet, kengät, juomapullo ja hikipyyhe on hyvä olla mukana. Lisäksi pukuhuoneeseen oma lukko, suihkusaippuat ja pyyhe. Jos olet tulossa ryhmäliikuntatunnille, kannattaa tehdä paikkavaraus nettivarausjärjestelmämme kautta tai ottamalla suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten pääsen varaamaan ryhmäliikuntatunteja? 2018-08-09T14:20:57+00:00

Ryhmäliikuntavaraukseen pääset kirjautumaan ryhmäliikunta-kalenterin kulmasta tai ”Oma SYKE ”-sivun kautta.

En löytänyt vastausta, mihin otan yhteyttä? 2018-08-09T14:21:38+00:00

Tule käymään asiakaspalvelussamme, laita spostia asiakaspalvelu@syketc.fi tai soita 05 4202 3910. Huomaathan, että ko. numero vastaa Training Centerin asiakaspalvelun aukioloaikojen mukaisesti.

Onko kaikissa toimipisteissänne ryhmäliikuntaa? 2018-08-09T14:31:05+00:00

Training Center tarjoaa ”perinteisiä” ryhmäliikuntatunteja. Skinnarilassa ja Satamassa käytössäsi ovat virtuaalitunnit.

Tarvitseeko Training Centerin ryhmäliikuntatunteja varata? 2018-08-09T14:28:32+00:00

Training Centerillä on isot ryhmäliikuntatilat ja suurimmalle osalle tunneista mahtuu ilman varausta. Toiminnalliset tunnit ovat kuitenkin todella suosittuja ja pyöräilytunneilla paikkamäärä on rajoitettu, joten näille tunneille suosittelemme varausta. Varaamisessa on toki se hyöty, että mikäli esimerkiksi ohjaaja sairastuu ja joudumme peruuttamaan tunnin, varanneet saavat siitä tiedon tekstiviestillä.

Mitä ovat kanta-asiakkuudet? 2018-08-09T14:47:46+00:00

Edullisimmat asiakkuutemme ovat jatkuvat kanta-asiakkuudet. 24h kanta-asiakkuudella kuntoilet kaikissa toimipisteissämme niin kuntosalilla kuin ryhmäliikuntatunneillakin rajoituksetta vuoden jokaisena päivänä. Riippuen siitä on sopimuksesi voimassa toistaiseksi vai 12 kuukauden määräajalla, 24h kanta-asiakkuuden kuukausihinta on 39,90-44,90€/kk. Lisäksi tarjoamme edullista, aikarajoitettua Säästö-asiakkuutta Training Centerin ja Skinnarilan kuntosaleille ma-pe klo 21-15 ja la-su 24h. Säästö-asiakkuus ei sisällä käyntioikeutta arkisin klo 15-21, ryhmäliikuntatunteja (paitsi virtuaalitunnit) eikä kuntoilua Sataman Sykkeellä. Säästö kanta-asiakkuuden hinnat vaihtelevat 29,90-34,90€ sopimustyypistä riippuen.

Miksi valitsisin Training Centerin? 2018-08-09T14:34:38+00:00

Training Centerillä on koko Suomen suurin kuntosalipuoli ja sijaitsemme aivan Lappeenrannan keskustan tuntumassa, Prisman vieressä. Laitteet ovat uusia, meillä useita laitesarjoja, iso toiminnallinen puoli, hyvät ryhmäliikuntatilat, valmennuspalvelut, saunat ja olemme avoinna 24h. Training Centerillä olemme todellakin panostaneet salin varusteluun. Salin sisätilat ovat korkeat ja lähistöltä löytyy runsaasti parkkitilaa. Oikeastaan, me emme keksi yhtään syytä miksi et valitsisi Training Centeriä. 🙂

Miten pitkäksi aikaa sitoudun kanta-asiakkuuteen? 2018-08-09T14:50:55+00:00

Asiakkuutemme ovat voimassa joko toistaiseksi tai 12 kuukauden määräaikaisena sopimuksena, joka jatkuu määräajan jälkeen automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana, kunnes irtisanot sopimuksen. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus on irtisanottavissa kuukauden irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan sen kuun viimeisestä päivästä, jonka aikana suoritat irtisanomisen. Esim. jos irtisanot toukokuussa, loppuu asiakkuutesi kesäkuun loppuun. 12 kuukauden määräaikainen sopimus on irtisanottavissa vasta määräajan päätyttyä.

Miten asiakkaaksi liittyminen tapahtuu? 2018-11-16T11:54:54+00:00

Voit liittyä näppärästi verkkokaupassamme tai tulla paikan päälle salin asiakaspalveluun. Valitse sali, jossa aiot kuntoilla ja saat tilausvahvistuksessa ohjeet kortin noutamiseksi. SYKE Training Centerillä ja SYKE Skinnarilassa on korttiautomaatti, josta voit noutaa korttisi 24h. Kortti on välittömästi voimassa ja voit aloittaa kuntoilun heti. SYKE Satamasta kortit noudetaan asiakaspalvelun aukioloaikoina. Kuntoilumaksut hoituvat jatkossa kuukausittain e-laskulla.  Tilausvahvistuksessa saat myös ohjeet e-laskun tilaamiseksi. E-laskutilaus kannattaa tehdä heti liittymisen yhteydessä, jotta se ei pääse unohtumaan.

Pääsenkö samalla asiakkuudella kaikille Sykkeen saleille? 2018-08-09T15:09:53+00:00

Sykkeellä on 3 toimipistettä Lappeenrannassa: Training Center, Skinnarila ja Satama. 24h-asiakkuuksilla kaikki salimme ovat käytettävissäsi. Edullinen Säästö-asiakkuus käy Training Centerille ja Skinnarilaan, mutta ei Satamaan.

Saako teille kertakortteja tai yksittäisiä kuukausia? 2018-08-09T15:11:16+00:00

Saa. Kertakäyntejä ja yksittäisiä kuukausia voit ladata salin asiakaspalvelussa. Tarvitset kulkukortin (10 €), jolle voit ladata haluamasi määrän kertoja (9,90€/kpl) tai yksittäisiä kuukausia (69,90€/kk).

Miten verkossa liittyminen tapahtuu? 2018-11-16T11:55:27+00:00

Klikkaa verkkokauppaan, valitse sinulle sopivin asiakkuus ja sali, jossa aiot kuntoilla. Korttisi nouto tapahtuu valitsemaltasi salilta ja saat tilausvahvistuksessa ohjeet kortin noutamiseksi. SYKE Training Centerillä ja SYKE Skinnarilassa on korttiautomaatti, josta voit noutaa korttisi 24h. Kortti on välittömästi voimassa ja voit aloittaa kuntoilun heti. SYKE Satamasta kortit noudetaan asiakaspalvelun aukioloaikoina.

Verkkokauppaostoksen voit maksaa verkkopankissa tai kortilla. Kuntoilumaksut hoituvat jatkossa kuukausittain e-laskulla.  Tilausvahvistuksessa saat myös ohjeet e-laskun tilaamiseksi. E-laskutilaus kannattaa tehdä heti liittymisen yhteydessä, jotta se ei pääse unohtumaan.

Verkossa liittyäksesi sinun tulee olla 18 vuotta täyttänyt.

Voinko siis ihan oikeasti aloittaa kuntoilun heti, jos liityn verkossa? 2018-08-09T15:31:54+00:00

SYKE Training Centerin ja Skinnarilan toimipisteissä voit. Saat heti liityttyäsi ohjeet kortin noutamiseksi. Salit ovat avoinna 24h vuoden jokaisena päivänä, joten voit noutaa korttisi heti sähköpostiviestin tultua. Salien aulasta löydät korttiautomaatin, josta saat kulkukorttisi. Kortti on välittömästi voimassa ja pääset jatkossa kulkemaan sillä. SYKE Satamassa kortit noudetaan asiakaspalvelun aukioloaikoina, joten pääset aloittamaan kuntoilun, kun olet noutanut korttisi asiakaspalvelusta.

TUTUSTU KUNTOSALEIHIMME

Loading...
Loading...
Loading...

ETKÖ VIELÄKÄÄN VAKUUTTUNUT?

Loading...

LIITY